Έρευνα του Washington State University υποδεικνύει ότι η νέα γενιά προτιμά να νοικιάσει τα ρούχα της αντί να αγοράσει καινούρια, στοχεύοντας στη μείωση της παραγωγής ρύπων.
Μια έρευνα του Washington State University απέδειξε ότι η νεολαία προτιμά να νοικιάσει τα ρούχα της αντί να αγοράσει καινούρια, στοχεύοντας στη μείωση της παραγωγής ρύπων. Στην έρευνα συμμετείχαν 362 ενήλικες, γεννημένοι από το 1997 μέχρι και το 2002, ενώ τα αποτελέσματά της έδειξαν τεράστιο ενδιαφέρον ως προς τις ανερχόμενες υπηρεσίες ενοικίασης ρούχων.
«Η Gen Z ενδιαφέρεται για ένα διαφορετικού τύπου καταναλωτικό μοντέλο, το οποίο στοχεύει στη βοήθεια του πλανήτη μας να ανακάμψει από την κλιματική αλλαγή» ανέφερε η Ting Chi, υπεύθυνη της έρευνας.
Ο πιο σημαντικός παράγοντας που λαμβάνουν υπόψη οι καταναλωτές αυτού του είδους των υπηρεσιών δεν είναι άλλος από το πόσο αυτοί μπορούν να βοηθήσουν το περιβάλλον νοικιάζοντας, αντί να αγοράσουν ένα ρούχο το οποίο θα φορεθεί μόλις μία ή ελάχιστες φορές. Ακόμη ένας παράγοντας δεν είναι άλλος από τα όλο και πιο βραχύβια πλαίσια στα οποία ένα είδος ρουχισμού θεωρείται πραγματικά «της μόδας».
Σύμφωνα με την Chi, οι ρύποι που δημιουργούνται από τη βιομηχανία της μόδας είναι πιο πολλοί από ποτέ, οπότε αυτού του είδους οι υπηρεσίες θα μπορούσαν να περιορίσουν το φαινόμενο. «Οι Αμερικανοί αγοράζουν κατά μέσο όρο 67 τεμάχια ρουχισμού τον χρόνο, όμως πόσα χρειάζονται πραγματικά; Αυτά τα ρούχα είναι φτηνά γιατί προκαλούν την καταστροφή του πλανήτη. Πρέπει ο καθένας να προσπαθήσει να βοηθήσει το περιβάλλον με τον τρόπο του και το να μοιραζόμαστε τα ρούχα μας είναι ένας από αυτούς» συμπλήρωσε.