Η νέα συνεργασία υπογραμμίζει τη δέσμευση της Gillette να στηρίξει τους άνδρες που θέλουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό καθώς ανεβαίνουν στην κορυφή της επιτυχίας


Η Gillette, παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο της ανδρικής περιποίησης, ανακοίνωσε την παγκόσμια συνεργασία της με την ποδοσφαιρική ομάδα Barcelona (Futbol Club Barcelona, FBC). Με κοινή πεποίθηση πως δεν υπάρχει σύντομος δρόμος στην πορεία προς την κορυφή, η νέα συνεργασία εδραιώνει την από κοινού δέσμευση τους να βοηθήσουν στην περιποίηση της επόμενης γενιάς. Ως premium partner της FCB, η Gillette στοχεύει να εξυμνήσει τον πρωταρχικό ρόλο που έχει η ακρίβεια στο δρόμο προς την νίκη, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου.

Ως μία από τις καλύτερες ποδοσφαιρικές ομάδες παγκοσμίως, η FCB δεσμεύεται να αναγνωρίσει και να αναπτύξει από την αρχή τους καλύτερους παίκτες καλλιεργώντας τις δεξιότητές τους στο γήπεδο και η Gillette, ως ότι καλύτερο για τον άνδρα, επιδιώκει αδιάλειπτα το σχεδιασμό ξυριστικών μηχανής υψηλής ποιότητας και αξίας μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Και για τα δύο μέρη, η ακρίβεια αποτελεί βασική αξία στην περιποίηση της επόμενης γενιάς, καθώς επιτυγχάνουν τα καλύτερα τους αποτελέσματα. Ξεκινώντας από μια αποκλειστική συνεργασία στην Λατινική Αμερική, οι δύο οργανισμοί επεκτείνουν τη συνεργασία τους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Gillette έχει επενδύσει περισσότερα από 100 χρόνια στην βελτιστοποίηση και τον λεπτομερή σχεδιασμό των ξυριστικών μηχανών και λεπίδων, ώστε κάθε άνδρας να απολαμβάνει το πλεονέκτημα της απαράμιλλης αυτής ακρίβειας. Ο Francesco Tortora, Global Brand Director της Gillette, δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία με την FC Barcelona ήταν ένα πολύ φυσικό ταίριασμα για τη Gillette καθώς και οι δύο οργανισμοί έχουμε κοινές αξίες – η ακρίβεια είναι μία από αυτές – στην επιδίωξη μας να είμαστε οι καλύτεροι στον κόσμο. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που προωθούμε το πιο δημοφιλές άθλημα παγκοσμίως, ενώ παράλληλα δίνουμε περισσότερες ευκαιρίες στους φιλάθλους να συμμετέχουν σε κάτι που αγαπούν».

Η FCB, μία από τις πλέον πετυχημένες ποδοσφαιρικές ομάδες στον κόσμο, δίνει ιδιαίτερη σημασία στο ρόλο που παίζει η ακρίβεια εντός του αγωνιστικού χώρου, αλλά και στην αναγνώριση και ανάπτυξη του ταλέντου. Ο Manel Arroyo, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της FCB, δήλωσε: «Η ακρίβεια αποτελεί βασικό στοιχείο του DNA μας και η τελειοποίηση των ικανοτήτων μας, μας έχει δώσει τη δυνατότητα να παραμείνουμε στην κορυφή ως μία από τις πλέον νικηφόρες ομάδες του κόσμου. Όπως και η Gillette, πιστεύουμε πως ακόμα και ένα χιλιοστό μπορεί να κάνει τη διαφορά και η ακρίβεια σε ένα παιχνίδι μπορεί να καθορίσει την έκβασή του σε νίκη ή  ήττα».

Επιπλέον της στήριξής της στην FC Barcelona, η Gillette ενώνει τις δυνάμεις της με τον κορυφαίο παίκτη της ομάδας, τον Neymar Jr. για να τονίσει τις χιουμοριστικές στιγμές, κατά τη διάρκεια των οποίων ένας άνδρας συνειδητοποιεί πως οι πράξεις του, πλέον δεν αποδίδουν ούτε στη ζωή αλλά ούτε και στο ξύρισμα. Ο Neymar Jr. χρησιμοποιεί τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter για να μοιραστεί κωμικές και σχετικά υπερβολικές φωτογραφίες του πριν κάνει step up, δίνοντας έμπνευση στους άνδρες όλου του κόσμου να κοιτάξουν πίσω στις παλιές τους συνήθειες με χιούμορ και να αναγνωρίσουν πόσο έχουν βελτιωθεί με το πέρασμα του χρόνου.
Ο Neymar Jr. είναι πρεσβευτής της Gillette παγκοσμίως, την οποία και πρόσφατα στήριξε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016 με την καμπάνια «Το Τέλειο δεν είναι Όμορφο».


Precision Moments on the Pitch

Η Gillette, προκειμένου να δώσει ζωή σε αυτή τη συνεργασία, θα παρουσιάσει τη σειρά “Precision Moments on the Pitch” στο FCBarcelona.com, για του φίλους της FBC. Η ψηφιακή αυτή σειρά θα προβάλλει highlights με τα αστέρια της ομάδας, αναδεικνύοντας το ρόλο που κατέχει η ακρίβεια, κατά τη διάρκεια των προπονήσεων, καθώς προετοιμάζονται για τα επικείμενα παιχνίδια. Επιπλέον, η Gillette θα έχει παρουσία στα online κανάλια και τα social media της FC Barcelona.