Mέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ ο πρωταγωνιστής μας παρασέρνει σε κάθε εμπειρία του


Αλήθεια, εσύ πώς βγάζεις το πρώτο Caprice από το κουτί; Και όταν ανοίγεις τη συσκευασία και είναι άλλοι τριγύρω,  αντιμετωπίζεις κι εσύ το μεγάλο δίλημμα «να μοιραστείς ή όχι» τα αγαπημένα σου Caprice; Και αν ανοίξεις όλο λαχτάρα το κουτί Caprice, και έχει μείνει μόνο ένα Caprice; Υπάρχει αλήθεια «κάτι χειρότερο» για σένα;

Τρεις εμπειρίες με τις οποίες όλοι εμείς οι λάτρεις των Caprice έχουμε έρθει αντιμέτωποι όλα αυτά τα χρόνια, με τα Caprice να έχουν κατακτήσει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. H μοναδική τους γεύση, η χαρακτηριστική τους συσκευασία αλλά και όσα αισθανόμαστε κάθε φορά που τα απολαμβάνουμε, έχουν δημιουργήσει κοινές αλήθειες που ο καθένας μας μπορεί να ταυτιστεί. Αυτές οι αλήθειες αποτέλεσαν έμπνευση για τη νέα  διαφημιστική καμπάνια των Caprice “Feel the roll”, η οποία βρίσκεται ήδη στον αέρα, με βασικό μήνυμα το «Με νιώθεις;»

Μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ ο πρωταγωνιστής μας παρασέρνει σε κάθε εμπειρία του και απευθυνόμενος σε όλους εμάς, αναρωτιέται «Με νιώθεις?»! Έτσι, παρακολουθούμε τις προσεκτικά μελετημένες κινήσεις του ενώ προσπαθεί να βγάλει το πρώτο Caprice από το κουτί με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Ταυτιζόμαστε μαζί του τη στιγμή που έρχεται αντιμέτωπος με το δίλημμα να μοιραστεί ή να μη  μοιραστεί τα αγαπημένα του Caprice. Τέλος, νιώθουμε την απογοήτευσή του όταν ανοίγοντας το κουτί Caprice, βρίσκει μόνο ένα Caprice… ή ακόμα χειρότερα, όταν βρίσκει συνδετήρες και λαστιχάκια!

Όπως ήταν φυσικό, η δύναμη του ερωτήματος «Με νιώθεις;» δεν μένει μόνο στην τηλεόραση. Εξαπλώνεται σε ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ, στο διαδίκτυο και τα social media ώστε ολοένα και περισσότεροι λάτρεις των Caprice να ταυτιστούν με τις αλήθειες του και ο κόσμος να διαπιστώσει κάτι που, ούτως ή άλλως, γνώριζε ήδη: Τα Caprice είναι απλά ακαταμάχητα! «Με νιώθεις;»