Η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, η Νο. 1 σοκολάτα υγείας στην Ελλάδα, απέσπασε την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία Μπάρες Σοκολάτας ως «Προϊόν της Χρονιάς 2020» για τις νέες μπάρες σοκολάτας.
Οι δύο νέες μπάρες σοκολάτας συνδυάζουν την αυθεντικότητά και τη μοναδικότητα της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη που έχουν αγαπήσει γενιές και γενιές με νέες απολαυστικές γευστικές προτάσεις. Η Υγείας Παυλίδη παρουσιάζει την τέλεια επιλογή για ένα άμεσο στην κατανάλωση, απολαυστικό και ισορροπημένο σνακ σε ιδανικό μέγεθος, γεμάτο «ενέργεια», για κάθε στιγμή της ημέρας!
«H συγκεκριμένη διάκριση είναι ιδιαίτερης σημασίας για ένα προϊόν όπως η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, την πρώτη σοκολάτα που παράχθηκε στην Ελλάδα, με ιστορία σχεδόν 160 χρόνων. Αποτελεί απόδειξη ότι μια μάρκα που έχει μεγαλώσει μαζί με τόσες γενιές Ελλήνων μπορεί και καταφέρνει με επιτυχία να καινοτομεί και να εξελίσσεται, παραμένοντας έτσι νέα, σύγχρονη και πάντα δίπλα στους καταναλωτές. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που οι καταναλωτές αγκάλιασαν τις δυο νέες μπάρες Υγείας Παυλίδη,
αναγνωρίζοντας τη μοναδικότητα τους, και τις ανέδειξαν «Προϊόν της Χρονιάς 2020». Ευχαριστούμε τους καταναλωτές μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που δείχνουν όλα αυτά τα χρόνια στη Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη», δήλωσε ο κ. Θωμάς Αλεξόπουλος, Senior Brand Manager Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στη Mondelēz International.
Η αυθεντική σοκολάτα Υγείας Παυλίδη γίνεται μπάρα και ενώνεται απολαυστικά με ξηρούς καρπούς και βελούδινη κρέμα σε δύο υπέροχες γεύσεις:
• Η Υγείας Παυλίδη μπάρα με φουντούκια και κρέμα κακάο με γεύση μελιού προσφέρει μια γευστική εμπειρία που συνδυάζει ξηρό καρπό, τη μοναδική αίσθηση του μελιού και όλο αυτό σε μια κρέμα που λιώνει στο στόμα.
• Η Υγείας Παυλίδη μπάρα με αμύγδαλα και κρέμα με γεύση γιαουρτιού και πορτοκαλιού ξυπνάει στις αισθήσεις μέσα από τα αρώματα του πορτοκαλιού και του αμύγδαλου σε μια μοναδική γευστική σύνθεση.
Τα προϊόντα που συμμετείχαν στο θεσμό, αξιολογήθηκαν από μία Ελεγκτική Επιτροπή Ειδικών που απαρτιζόταν από επαγγελματίες του κλάδου του εμπορίου και γνωστών εμπειρογνωμόνων/ ειδικών από πολλούς τομείς για να εξασφαλιστεί ότι ικανοποιούνται τα κριτήρια της καινοτομίας. Τα προϊόντα που προκρίθηκαν εντάχθηκαν στη μεγάλη καταναλωτική έρευνα, που πραγματοποίησε η IRI με συμμετοχή 2.600 ανδρών και γυναικών σε όλη την Ελλάδα.