Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει ποιες σειρές αναζητούν περισσότερο οι χρήστες σε Netflix, Apple TV+, Disney+ και Amazon
Το Squid Game φαίνεται πως αναδείχθηκε νικητής ως η πιο δημοφιλής σειρά της πλατφόρμας του Netflix, νικώντας τα μεγάλα φαβορί των Stranger Things και Bridgerton.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία SimpleGhar η οποία και υπολόγισε τις πιο δημοφιλείς παραγωγές των Amazon Prime, Apple TV+, Netflix και Disney+ βασισμένη σε Google search data, η σειρά από τη Νότια Κορέα δεν αναδείχθηκε ως η πιο δημοφιλής του Netflix, αλλά και ανάμεσα σε όλες τις πλατφόρμες, σε 126 χώρες του κόσμου
Μιλώντας αποκλειστικά για την πλατφόρμα του Netflix, το Squid Game βρέθηκε και πάλι στην κορυφή, με τα Elite και Bridgerton να ακολουθούν. Το Stranger Things βρέθηκε παραδόξως στην κορυφή μόνο στη Βραζιλία.
Τα δεδομένα της έρευνας συλλέχθηκαν τον Ιούνιο του 2022, λίγο μετά την κυκλοφορία των επτά πρώτων επεισοδίων του Stranger Things season four και πριν από την προβολή των δύο τελευταίων επεισοδίων του την 1η Ιουλίου.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η πιο δημοφιλής ταινία του Netflix είναι το Don’t Look Up, που βρέθηκε στην κορυφή σε 42 χώρες, με το Red Notice να ακολουθεί.
Το CODA, που κέρδισε το Oscar Καλύτερης Ταινίας αυτή τη χρονιά, αναδείχθηκε στην πιο δημοφιλή ταινία της Apple TV+, ερχόμενη στην κορυφή του search data σε 71 χώρες.
Στο Disney+, η Black Widow της Marvel νίκησε την Cruella και το Luca έγινε η πιο δημοφιλής ταινία.
Ως προς την Amazon, η animated series Invincible νίκησε τα The Wheel Of Time και The Boys, γεγονός που ίσως θα άλλαζε ωστόσο αν η έρευνα είχε διεξαχθεί λίγο καιρό μετά, με την κυκλοφορία του The Lord Of The Rings: The Rings Of Power τον Σεπτέμβριο.