Οι σύγχρονες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις είναι ότι πλέον ο ανταγωνισμός και η «αγορά» είναι διεθνής και όχι τοπική.
Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. Το Sun of a Beach είναι το πρώτο e-shop που έβγαλε την πετσέτα θαλάσσης από τη σφαίρα των λευκών ειδών και την αναβάθμισε, μετατρέποντάς τη σε μπουτικοειδές αξεσουάρ και μετακινώντας τη στη σφαίρα της μόδας. Για το Sun of a Beach μιλήσαμε με την Έλλη Ρούντου. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.
Πηγή έμπνευσης/ερέθισμα ήταν σίγουρα όλα τα καλοκαίρια που έχουμε περάσει η Μελίνα Πίσπα και εγώ στα νησιά της Ελλάδας. Από τα πρώτα μας βήματα οραματιζόμαστε το εξής: κάθε φορά που κάποιος ανοίγει τη ντουλάπα με τις πετσέτες του και βλέπει την πετσέτα Sun of a Beach θυμάται και αναπολεί τα πιο όμορφα καλοκαίρια που έχει περάσει. Η πετσέτα μας θέλουμε να κλείνει μέσα της τις πιο όμορφες καλοκαιρινές αναμνήσεις. Ξεκινήσαμε χωρίς πολλές προσδοκίες αλλά με έντονη προσπάθεια να παράξουμε κάτι που είναι καλής ποιότητας και ξεχωριστής αισθητικής. Σήμερα πλέον έχουμε κάνει σημαντικά βήματα στην Ελλάδα, ένα δυνατό ξεκίνημα στο εξωτερικό και προσδοκούμε να δείξουμε διεθνώς πως οι Έλληνες δημιουργοί έχουν μεγάλες δυνατότητες και πως τα προϊόντα τους μπορούν να κάνουν τη διαφορά!
Απευθυνόμαστε σε αυτούς που αγαπούν το καλοκαίρι, που ταξιδεύουν, που θεωρούν την πετσέτα θαλάσσης το πιο σημαντικό καλοκαιρινό gadget και προσφέρουμε μια εμπειρία γεμάτη θετική ενέργεια και καλοκαιρινή διάθεση και ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, εμπνευσμένο από την επικαιρότητα, τις τέχνες, την μεσογειακή αισθητική και τη μόδα!
Οι στόχοι και το όραμα της επιχείρησης είναι να κάνουμε το Sun of a Beach ένα διεθνώς αναγνωρίσιμο brand που πρεσβεύει το ελληνικό καλοκαίρι σε όλα τα σημεία οπού έρχεται σε επαφή με τον τελικό καταναλωτή.
Είμαστε 4 και λόγω της τεχνολογίας και της ευελιξίας που μας προσφέρει το μέγεθός μας σαν επιχείρηση έχουμε πολλούς εξωτερικούς συνεργάτες. Έχουμε συνεργάτες σε άλλες χώρες, από Αγγλία μέχρι και Μπαγκλαντές.
Υπάρχουν ερεθίσματα κυρίως από ιδιωτικές πρωτοβουλίες χρηματοδότησης νέων ιδεών αλλά κατά κύριο λόγο θα έλεγα πως το πολιτικό και οικονομικό κλίμα της Ελλάδας κάθε άλλο παρά ευνοούν την επιχειρηματικότητα.
Οι σύγχρονες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις είναι ότι πλέον ο ανταγωνισμός και η «αγορά» είναι διεθνής και όχι τοπική.
Είμαστε υπέρμαχοι της φράσης «όλα για κάποιο λόγο γίνονται» και ελπίζουμε σε 5 χρόνια να μπορούμε να λέμε πως τα προϊόντα μας βρίσκονται σε landmark department stores όπως Harrods, etc. Τέλος θέλουμε να πιστεύουμε πως θα έχουμε εμπλουτίσει στα επόμενα χρόνια τη συλλογή μας και με άλλα προϊόντα που πρεσβεύουν και μιλούν για το Ελληνικό καλοκαίρι – όπως οι πετσέτες μας.
Ένα μπορούσα να δώσω μια συμβουλή σε κάποιον που βγαίνει τώρα στην αγορά εργασίας θα ήταν: δουλειά, σύνεση και τόλμη.
www.sunofabeach.com