Μας μιλάει για τοTruevoyagers, που σκοπό έχει τη δημιουργική εξερεύνηση κάθε τόπου μακριά από την πεπατημένη οδό.
Οι Truevoyagers (Ευθύμης Κράγκαρης και Πασχάλης Παναγιωτίδης) είναι ένα ανθρωποκεντρικό brand που βρίσκεται δίπλα στον ταξιδιώτη ανά πάσα στιγμή στοχεύοντας στη δημιουργία μοναδικών και προσωποποιημένων δραστηριοτήτων στην Αθήνα και σε άλλες περιοχές στην Ελλάδα. Σκοπός της εταιρίας είναι η δημιουργική εξερεύνηση κάθε τόπου μακριά από την πεπατημένη οδό, με την παροχή ταυτόχρονα χρήσιμων εργαλείων και υπηρεσιών μέσα από μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα. Για τους Truevoyagers μιλήσαμε με τον Πασχάλη Παναγιωτίδη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.
Αγαπάμε τα ταξίδια και γι’ αυτό το λόγο σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε ένα ταξιδιωτικό blog που θα μπορούσε να δώσει στον καθένα χρήσιμες πληροφορίες για διάφορους προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό. Στην πορεία είδαμε πως αυτό είναι κάτι που μας ενθουσιάζει και πως θα θέλαμε να γίνει η μόνιμή μας ασχολία. Αυτό λοιπόν που διαπιστώσαμε σαν ταξιδιώτες στο εξωτερικό ήταν η ανάγκη που είχαμε για ξεχωριστές εξατομικευμένες δραστηριότητες σε συνδυασμό με χρήσιμες ταξιδιωτικές υπηρεσίες καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας. Έτσι, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μοναδικές και προσωποποιημένες δραστηριότητες αρχικά στην Αθήνα με σκοπό τη δημιουργική εξερεύνηση κάθε τόπου μακριά από την πεπατημένη οδό. Προσπαθήσαμε να σκεφτούμε out-of-the-box, να ανακαλύψουμε καινούργιες ιδέες και να δημιουργήσουμε καινοτόμες δράσεις για τον επισκέπτη που θα έρθει στην Ελλάδα.
Απευθυνόμαστε κυρίως σε ξένους επισκέπτες που έρχονται στην Ελλάδα αλλά και σε Έλληνες που θέλουν να ανακαλύψουν εναλλακτικούς, πρωτότυπους τρόπους να γνωρίσουν το μέρος στο οποίο ζουν ενώ ταυτόχρονα επιθυμούν μια ολιστική διαχείριση του ταξιδιού τους από κάποιον έμπειρο επαγγελματία. Επιθυμία μας είναι ο κάθε επισκέπτης που έρχεται στην Ελλάδα να μπορεί να απολαμβάνει μία ολοκληρωμένη και ευχάριστη εμπειρία έχοντας στη διάθεσή του τα κατάλληλα εργαλεία για αυτό το σκοπό. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με πρωτότυπες θεματικές δραστηριότητες που οργανώνουμε σχετικά με το φαγητό, τον πολιτισμό ή τον αθλητισμό, είτε με κάποιο προσωποποιημένο πλάνο που μπορούμε να δημιουργήσουμε για τον κάθε ταξιδιώτη με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες του. Στο ταξιδιωτικό πλάνο που δημιουργούμε μπορούμε να ενσωματώσουμε επιπρόσθετες υπηρεσίες καθημερινής χρήσης που θα διευκολύνουν τον επισκέπτη σημαντικά όπως τη μεταφορά του από/προς το αεροδρόμιο, την κράτηση σε ένα εστιατόριο ή ακόμη και την παροχή σύγχρονων τεχνολογικών μέσων (portable wifi). Αυτό που μπορούμε να κάνουμε επιπρόσθετα για τον Έλληνα, είναι η δημιουργία ενός ταξιδιωτικού πλάνου για ένα επερχόμενο ταξίδι του στο εξωτερικό αυτή τη φορά, στο οποίο θα προτείνουμε δράσεις, αξιοθέατα, εστιατόρια κ.α. ώστε να έχει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για το ταξίδι του πριν ακόμα φτάσει στον προορισμό του.
Πρωταρχικός μας στόχος μας είναι μετατρέψουμε τη «διαδρομή» που ακολουθεί ο ξένος επισκέπτης, από την έρευνα μέχρι την αγορά και χρήση τουριστικών προιόντων και υπηρεσιών σε μία ευχάριστη και εύκολη διαδικασία. Θέλουμε να μπορέσει να γνωρίσει την Ελλάδα και την πόλη της Αθήνας με δημιουργικούς τρόπους, μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες που απέχουν από την πεπατημένη οδό. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι έχουμε οργανώσει μοναδικά σεμινάρια κεραμικής όπου ο επισκέπτης μπορεί να δημιουργήσει το δικό του αναμνηστικό και να το πάρει μαζί του στη χώρα του. Παράλληλα, είμαστε στη διαδικασία οργάνωσης μιας περιήγησης φωτογραφίας όπου θα δίνεται μια vintage φωτογραφική μηχανή στον επισκέπτη μαζί με ένα travel journal για την Αθήνα και θα του ανατίθεται μια άκρως δημιουργική φωτογραφική αποστολή! Ιδανικά, θα θέλαμε μελλοντικά, οι Truevoyagers να γίνουν οι ambassadors των ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων λειτουργώντας ως μία πλατφόρμα γέννησης νέων καινοτόμων τουριστικών ιδεών και υπηρεσιών - μέσα από καρποφόρες και δημιουργικές συνεργασίες με άλλες startups - που θα μπορεί να απολαμβάνει ο επισκέπτης στη χώρα μας. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεχή δημιουργική αναζήτηση, την παροχή καινοτόμων και ολοκληρωμένων προϊόντων σε συνδυασμό με την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και την συγκέντρωση υπηρεσιών από διαφορετικούς φορείς, θα συμβάλλουμε στην περαιτέρω εξέλιξη του ελληνικού τουριστικού πακέτου. Όραμά μας είναι η οργάνωση περισσότερων καινοτόμων projects, η επέκταση και δραστηριοποίησή μας σε περισσότερες Ελληνικές πόλεις αλλά και σε αγορές του εξωτερικού προσφέροντας μία ολιστική και ταυτόχρονα εναλλακτική προσέγγιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζουμε τη δουλειά είναι πλέον πολύ διαφορετικός σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό έχει να κάνει κυρίως με το γεγονός ότι αφιερώνουμε το χρόνο μας σε κάτι που αγαπάμε πολύ παρά το γεγονός ότι η δέσμευση και ο φόρτος εργασίας που απαιτούνται είναι πολύ μεγαλύτερα από τη στιγμή που πρόκειται για κάτι δικό μας. Ένας ακόμη παράγοντας που συμβάλλει θετικά είναι ότι το αντικείμενο της δουλειάς, τα ταξίδια και ο τουρισμός, είναι μία από τις μεγάλες μας αγάπες, γεγονός που κάνει την όλη ενασχόληση με το αντικείμενο ιδιαίτερα ευχάριστη και χαλαρωτική. Αυτή τη στιγμή ο βασικός πυρήνας της ομάδας είμαστε δύο άτομα αν και βρισκόμαστε σε συνεχή διαδικασία ανεύρεσης συνεργατών με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη. Έχουμε επίσης έναν εξωτερικό συνεργάτη που δουλεύει εξ’ αποστάσεως από την Κέρκυρα αλλά και μία digital marketer ως intern από την Τουρκία. Πιστεύουμε ότι τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα μάς βοηθούν αποτελεσματικά στο να ξεπεράσουμε παράγοντες οι οποίοι αποτελούσαν σημαντικά εμπόδια στο παρελθόν όπως η γεωγραφική απόσταση.
Η Ελλάδα δυστυχώς δεν είναι η πλέον κατάλληλη χώρα για να δραστηριοποιηθεί ένας νέος επιχειρηματίας και ειδικότερα τα τελευταία χρόνια που βρισκόμαστε σε οικονομική κρίση. Πέρα από την προσωπική μας εμπειρία, σε αυτό συνηγορούν και επίσημες έρευνες που κατατάσσουν τη χώρα μας πολύ χαμηλά σε σημαντικούς δείκτες επιχειρηματικότητας. Χάρη στο πρόγραμμα Egg της Eurobank στον 5ο κύκλο του οποίου συμμετέχουμε, η εταιρία συστάθηκε πολύ γρήγορα. Παρ’ όλ’ αυτά, οι γραφειοκρατικοί και φορολογικοί παράγοντες δυσχεραίνουν πολύ την πορείας της επιχείρησης στο χώρο και απαιτούν πολύ χρόνο από το ήδη φορτωμένο μας πρόγραμμα.
Ως σύγχρονες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις θεωρώ ότι είναι ο ανταγωνισμός στον τομέα μας που είναι ο Τουρισμός, είναι ιδιαίτερα μεγάλος και υπάρχει έντονη η ανάγκη για καινοτομία και διαφοροποίηση για μία νέα επιχείρηση που ξεκινά τώρα. Σε γενικότερο πλαίσιο, η εύρεση χρηματοδότησης, η επάνδρωση της ομάδας με τα κατάλληλα άτομα καθώς επίσης και η προσαρμογή της επιχείρησης σε ένα συνεχόμενα μεταβαλλόμενο περιβάλλον είναι μερικές από τις μεγαλύτερες προσκλήσεις που αντιμετωπίζουμε όλοι εμείς που δραστηριοποιούμαστε ως επιχειρηματίες.
Αν υπάρχει κάτι που θα κάναμε σίγουρα εάν μπορούσαμε να γυρίσουμε πίσω στον χρόνο θα ήταν να ξεκινήσουμε το όνειρό μας νωρίτερα! Πολλές φορές περιμένουμε να δημιουργηθούν οι τέλειες συνθήκες για να πάρουμε την απόφαση να προχωρήσουμε στην πραγματοποίηση του ονείρου μας με αποτέλεσμα να μην κάνουμε εκείνο το βήμα που θα μας φέρει πιο κοντά. Είναι σημαντικό λοιπόν να «επιχειρούμε» με τόλμη παραμερίζοντας τους όποιους δισταγμούς και αμφιβολίες. Θα ήθελα να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε όσο περισσότερους ταξιδιώτες μπορούμε και να αντιπροσωπεύουμε ένα brand που θα είναι αναγνωρίσιμο και καταξιωμένο στον Τομέα του Τουρισμού. Θα θέλαμε οι Truevoyagers να είναι μία κοινότητα από ταξιδιώτες που μοιράζονται το ίδιο όραμα, ένα παράδειγμα προς μίμηση.
Σίγουρα η ιστορία έχει δείξει στο παρελθόν ότι σε περιόδους κρίσης γεννιούνται ευκαιρίες οι οποίες όμως προορίζονται για τολμηρά άτομα με γερά νεύρα και αντοχές καθώς το επιχειρηματικό περιβάλλον σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Αυτό που θα συμβουλεύαμε κάποιον που επιχειρεί μία τέτοια κίνηση τώρα είναι να παθιαστεί με αυτό που πάει να δημιουργήσει, να είναι σίγουρος για τον εαυτό του και να έχει όσο πιο πολλά εφόδια μπορεί μαζί του κατά το δύσκολο ξεκίνημα.
https://truevoyagers.com/home/el/