Ο χρονικός περιορισμός θα είναι πλέον ενεργοποιημένος από προεπιλογή στην εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου
Τέλος φαίνεται πως έρχεται για το κάψιμο στην οθόνη, τουλάχιστον για τους μικρότερους χρήστες του, μιας που το TikTok ανακοίνωσε μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του ότι σκοπεύει να θέσει αυτόματα χρονικό όριο χρήσης 60 λεπτών την ημέρα στους λογαριασμούς όλων των ανήλικων κάτω των 18 ετών που χρησιμοποιούν την εφαρμογή.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, αν αυτό το όριο ξεπεραστεί, ο χρήστης θα καλείται να βάλει έναν κωδικό για να μπορέσει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την εφαρμογή, η οποία αλλιώς θα κλειδώνεται. Φυσικά, το χαρακτηριστικό θα μπορεί να απενεργοποιηθεί εξ ολοκλήρου αν κάποιος το επιθυμεί, όμως ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, αν ξεπεραστούν τα 100 λεπτά χρήσης μέσα σε μια μόνο ημέρα, το TikTok θα ζητά και πάλι από την χρήστη να ορίσει ένα δικό του όριο, για τη δική του προστασία.
Η εν λόγω αλλαγή στην δημοφιλέστατη εφαρμογή είναι μόλις η αρχή πολλών που θα έρθουν στη συνέχεια, με την εταιρία να ανακοινώνει επιπλέον νέα χαρακτηριστικά για την εμπειρία των ανήλικων χρηστών στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Πιο συγκεκριμένα, στους εφήβους θα αποστέλλεται κάθε εβδομάδα και μια ειδοποίηση που θα τους υπενθυμίζει πόσο χρόνο ξόδεψαν μπροστά από την οθόνη και αν ξεπέρασαν το προτεινόμενο όριο, συμβάλλοντας στον περιορισμό της υπερέκθεσής τους στην οθόνη του κινητού. Ακόμη, τέσσερις νέες λειτουργίες θα προστεθούν στο Family Pairing, οι οποίες θα παρέχουν περισσότερο έλεγχο σε έναν γονέα ή κηδεμόνα ως προς το πώς χρησιμοποιεί το ανήλικο παιδί του την εφαρμογή.
Το TikTok σκοπεύει επίσης να επενδύσει στη δημιουργία φίλτρων που θα μπορούν οι γονείς να χρησιμοποιούν ώστε τα παιδιά τους να έρχονται σε επαφή μόνο με συγκεκριμένο περιεχόμενο, ενώ οι ίδιοι θα μπορούν να μπλοκάρουν μια λίστα με λέξεις ή hashtags που δεν θέλουν να εμφανίζονται.
Οι κινήσεις αυτές τις εταιρίας έρχονται μετά από τη συμβολή εμπειρογνωμόνων και πανεπιστημιακών που συνεργάστηκαν ώστε το κοινωνικό μέσο να γίνει πιο ασφαλές για τους ανήλικους χρήστες του, σε μια εποχή που αυτοί φαίνεται να εθίζονται όλο και περισσότερο στη χρήση των κοινωνικών δικτύων και του διαδικτύου. Η εταιρεία ισχυρίζεται μάλιστα ότι με αυτά τα μέτρα κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό χρήσης των εργαλείων διαχείρισης του χρόνου οθόνης κατά 234% στο πλαίσιο των δοκιμών της.