Παρελθόν είναι πια τα ad block plugins στο δημοφιλέστατο site


Παρελθόν είναι πια τα ad block plugins στο δημοφιλέστατο site του YouTube, με την Google να έχει βάλει στόχο τον περιορισμό της χρήσης τους στο πρόγραμμα περιήγησής του. Ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός πρόκειται μάλιστα να σκληρύνει ακόμη περισσότερο τη στάση του, μπλοκάροντας και τις third-party εφαρμογές που μπορούσαν δυνητικά να χρησιμοποιηθούν για την παράκαμψη των διαφημίσεων στον ιστότοπο, επηρεάζοντας δηλαδή και τα mobile apps που χρησιμοποιούν πολλοί χρήστες.

Σύμφωνα με τη Google, οι χρήστες αυτών των εφαρμογών θα αρχίσουν από εδώ και στο εξής να βλέπουν μηνύματα μη διαθεσιμότητας περιεχομένου, προτείνοντας εγγραφή στο YouTube Premium για μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις.

Ιδού και η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας:

«Ενισχύουμε την επιβολή των κανόνων μας για τις third-party εφαρμογές που παραβιάζουν τους Όρους χρήσης του YouTube και ειδικά για τις εφαρμογές αποκλεισμού διαφημίσεων.

Οι θεατές που χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές ενδέχεται να αρχίσουν να έχουν προβλήματα buffering ή να βλέπουν το σφάλμα "Το ακόλουθο περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο σε αυτή την εφαρμογή" όταν προσπαθούν να παρακολουθήσουν ένα βίντεο.

Θέλουμε να τονίσουμε ότι οι όροι μας δεν επιτρέπουν στις εφαρμογές τρίτων να απενεργοποιούν τις διαφημίσεις, επειδή αυτό εμποδίζει τους δημιουργούς να ανταμείβονται για την τηλεθέαση. Οι διαφημίσεις στο YouTube βοηθούν στην υποστήριξη των δημιουργών και επιτρέπουν σε δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να χρησιμοποιούν την υπηρεσία.

Καταλαβαίνουμε επίσης ότι ορισμένοι άνθρωποι προτιμούν μια εμπειρία χωρίς καθόλου διαφημίσεις, γι' αυτό και προσφέρουμε το YouTube Premium»

Από εδώ και στο εξής, λοιπόν, όλες οι εφαρμογές που παρακάμπτουν τις διαφημίσεις στο YouTube θα σταματήσουν να λειτουργούν όπως ξέραμε.