Στόχος η ανταλλαγή ιδεών
Στόχος η ανταλλαγή ιδεών
Το σχεδιασμό του υπ. Τουρισμού για μία διαδικτυακή πλατφόρμα που θα ενώνει την κοινότητα των τουριστικών startup εταιρειών της Ελλάδος και θα τη διασυνδέει με τους θεσμικούς φορείς του κλάδου, επανέλαβε προχθές, Δευτέρα, σε ειδική εκδήλωση του ΕΟΤ με θέμα τις τουριστικές startups η υπ. Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.
Πρόκειται για την πλατφόρμα Greece4Start, για την οποία η υπουργός έχει αναφερθεί ήδη από το καλοκαίρι.
“Δημιουργούμε μια διαδικτυακή πλατφόρμα με στόχο τη συντήρηση μιας βάσης δεδομένων που θα μπορεί να υποστηρίξει τους νέους επιχειρηματίες και τις νεοφυείς επιχειρήσεις με χρήσιμες πληροφορίες σε διάφορα επίπεδα: κανονιστικό/νομοθετικό, οικονομικό, τεχνικό, διαχείρισης”, ανέφερε στις δηλώσεις της η υπουργός, η οποία αναφέρθηκε σε μελέτες που δείχνουν ότι παρ’ ότι υπάρχουν αρκετές startups που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού, εν τούτοις αυτή η κατηγορία έρχεται τέταρτη σε κατάταξη πίσω από τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, τα media και τα τρόφιμα.
Όπως φαίνεται από την απόφαση ανάθεσης του υπουργείου Τουρισμού για τη διεξαγωγή μελέτης/πραγματογνωμοσύνης για τη δημιουργία της πλατφόρμας, στόχος της Greece4Start είναι "η ανταλλαγή ιδεών μεταξύ υπουργείου Τουρισμού, ιδιωτικών ιδρυμάτων και νέων επιχειρηματιών ". Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα θα αντιμετωπίζεται ως "ένα θεσμοθετημένο μέσο επικοινωνίας που θα συμπεριλαμβάνει, στο βαθμό που θα κριθεί σκόπιμο και με πρωτοβουλία της υπηρεσίας (σσ. η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Εφαρμογής του Υπουργείου Τουρισμού), μια σύντομη και στοχευμένη διαβούλευση μεταξύ ιδιωτών και πολιτείας" και θα χρησιμοποιείται για "την διαμόρφωση από κοινού θέσεων και δράσεων για την ανάπτυξη των νεοφυών επιχειρήσεων στον τουρισμό, ενώ παράλληλα θα προωθεί τις αξίες της επιχειρηματικότητας στους νέους ανθρώπους".
Η πλατφόρμα αναμένεται να περιλαμβάνει μία "βάση δεδομένων από όπου θα μπορούν να αντλούν χρήσιμες πληροφορίες οι υποψήφιοι επιχειρηματίες", ενώ θα διευκολύνεται η "διασύνδεση των νεοφυών επιχειρήσεων", θα προωθούνται οι "διεθνείς συνεργασίες με επιχειρηματικές κοινότητες ανάλογου περιεχομένου ενισχύοντας την εξωστρέφεια" και θα υποστηρίζεται περιεχόμενο όπως "webinars, ενημερωτικές καμπάνιες, παρουσιάσεις καινοτόμων ιδεών, διασύνδεση με μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.".