Η εφαρμογή περιλαμβάνει 16 κατηγορίες, κάτι που σημαίνει πως οι χρήστες θα βρουν ερωτήσεις για... όλα τα γούστα.
Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. Μια παρέα φίλων με αγάπη για τα επιτραπέζια παιχνίδια γνώσεων σκεφτήκανε πως ένα quiz game για κινητά και tablets που να εμπεριέχει το στοιχείο του συναγωνισμού ήταν κάτι που έλειπε από την ελληνική αγορά.Έτσι δημιουργήσανε το Quizdom, ένα παιχνίδι με ερωτήσεις γνώσεων στο οποίο ο χρήστης μπορεί να παίξει online αντίπαλος με φίλους και άλλους παίκτες. Εκ μέρους του Quizdom μιλήσαμε με τον Τριαντάφυλλο Ξυλούρη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά
Αρχικό ερέθισμα ήταν η αγάπη μας για τα παιχνίδια γνώσεων. Ανέκαθεν μας άρεσε να μαζευόμαστε και να παίζουμε αντίστοιχα επιτραπέζια με τους φίλους μας. Βλέποντας πως τα παιχνίδια του είδους έχουν εξίσου μεγάλη απήχηση και σε επίπεδο mobile εφαρμογών, σκεφτήκαμε πως ένα quiz game για κινητά και tablets που να εμπεριέχει το στοιχείο του συναγωνισμού ήταν κάτι που έλειπε από την ελληνική αγορά. Έτσι δημιουργήσαμε το Quizdom, ένα παιχνίδι με ερωτήσεις γνώσεων στο οποίο ο χρήστης μπορεί να παίξει online αντίπαλος με φίλους και άλλους παίκτες. Οι αρχικές μας προσδοκίες ήταν να δημιουργήσουμε κάτι που να αρέσει στον κόσμο, θέτοντας ως στόχο τα 100.000 downloads. Σήμερα, σχεδόν 7 μήνες μετά, μετράμε περισσότερα από 350.000.
Ως παιχνίδι γνώσεων, το Quizdom απευθύνεται σε όλους τους (ενήλικους κυρίως) κατόχους smartphone ή tablet που τους αρέσουν τα quiz και θέλουν να εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους διασκεδάζοντας. Η εφαρμογή περιλαμβάνει 16 κατηγορίες, κάτι που σημαίνει πως οι χρήστες θα βρουν ερωτήσεις για... όλα τα γούστα.
Πρωταρχικός μας στόχος είναι η τελειοποίηση των τωρινών εκδόσεων (Android και iOS), αλλά στα άμεσα πλάνα μας είναι το άνοιγμα στην διεθνή αγορά των mobile applications. Απώτερος στόχος είναι η εδραίωση της εταιρίας στον συγκεκριμένο χώρο και η δημιουργία και άλλων εφαρμογών (κυρίως interactive παιχνιδιών).
Το δικό μας πεδίο είναι σχετικά καινούριο, αλλά με μεγάλο και άμεσο ανταγωνισμό. Γι’ αυτό πρέπει να ενεργείς πολύ γρήγορα και με γνώμονα τα «θέλω» του χρήστη. Αν κάτι δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν πάντως είναι η σκληρή δουλειά. Από την άλλη, έχουν αλλάξει οι αποστάσεις. Ο πυρήνας τις ομάδας αποτελείται από δύο άτομα, αλλά έχουμε και άλλους που μας βοηθάνε, π.χ. στους τομείς του προγραμματισμού και του customer support. Χάρη στο διαδίκτυο και τις διακριτές αρμοδιότητες δεν χρειάζεται να βρισκόμαστε όλοι στον ίδιο χώρο για να συντονίζουμε ανά πάσα στιγμή τις δραστηριότητες μας.
Υπό το πρίσμα των σημερινών συνθηκών, το εύκολο θα ήταν να πούμε πως η ελληνική πολιτεία πρέπει να στηρίξει τους νέους περισσότερο – το ίδιο άλλωστε μπορεί να ειπωθεί για όλες σχεδόν τις κοινωνικές ομάδες. Εμείς από την πλευρά μας, προτιμάμε να συγκεντρωνόμαστε στις δικές μας δυνάμεις. Ξέραμε τι θέλαμε να δημιουργήσουμε και δουλεύοντας σκληρά και μεθοδικά το κατορθώσαμε. Υπήρξαν καποιες δυσκολίες στην πορεία, καθώς η εφαρμογή χρειάστηκε περίπου 6 μήνες μέχρι να «ανέβει» στα app stores, ωστόσο δεν μας πέρασε από το μυαλό να σταματήσουμε.
Δεδομένου του αυξανόμενου ανταγωνισμού, είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να μπορεί να ανταπεξέρχεται γρήγορα στις ολοένα και μεγαλύτερες (και σε ένα βαθμό πιο εξατομικευμένες) απαιτήσεις του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Μοιάζει επίσης αναγκαίο να μπορεί να ενσωματώνει στις δραστηριότητες της εταιρίας τα νέα εργαλεία, όπως π.χ. τα social media, το mobile internet κλπ.
Έχοντας συναντήσει διάφορα εμπόδια στην πορεία και γνωρίζοντας πια την πολυπλοκότητα ενός τέτοιου project, θα κάναμε σίγουρα έναν διαφορετικό προγραμματισμό. Χρειάστηκε περισσότερος χρόνος απ’ ότι αρχικά υπολογίζαμε, τον οποίο θα μπορούσαμε να είχαμε εκμεταλλευτεί διαφορετικά. Ως προς το πώς βλέπουμε την εταιρία σε διάστημα 5 ετών από σήμερα, ευχή μας είναι να έχουμε δημιουργήσει μια εφαρμογή παγκοσμίου βεληνεκούς, της τάξης των 50 εκατομμυρίων downloads.
Η υπάρχουσα οικονομική (και όχι μόνο) κρίση είναι μια εξαιρετικά δύσκολη συνθήκη, η οποία δεν μπορούμε να πούμε πως δημιουργεί καινούριες επαγγελματικές ευκαιρίες. Εκείνο όμως που δημιουργεί είναι μια επιπλέον πίεση να κάνεις κάτι. Αν το κάνεις μεθοδικά, τότε μπορεί αυτό το «κάτι» να αποτελέσει διέξοδο. Ως συμβουλή προς κάποιον που σκέφτεται να ξεκινήσει κάτι αντίστοιχο, θα λέγαμε πως αν έχει μια καλή ιδέα, αξίζει να προσπαθήσει γι’ αυτήν. Χρειάζεται βέβαια πολλή δουλειά, γνώση και συνεχής έρευνα γύρω από το αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθεί.