Στο 20% η επένδυση στο Programmatic στην Ελλάδα για το 2016
Στο 20% η επένδυση στο Programmatic στην Ελλάδα για το 2016
Την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη, το “5ο Mobile Marketing Event by Warply” με τίτλο και βασικό θέμα το “Programmatic Demystified: Targeting, Measurement, Formats”. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, με πάνω από 300 παρευρισκομένους και καλεσμένους ομιλητές τους: Γιάννη Δοξαρά, CEO & Ιδρυτής της Warply, Θωμά Μεταξά, Media Manager της Tempo OMD, Γιώργο Ζαλοκώστα, Country Media Manager Unilever Hellas και τον Παναγιώτη Μπόμη, General Manager CNN Greece.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, οι ομιλητές ανέπτυξαν το θέμα του Programmatic Advertising από διαφορετικές οπτικές, κάνοντας επισκόπηση του status quo σε Ελλάδα και εξωτερικό και παρουσιάζοντας όλες τις νέες τάσεις στη διαφήμιση. Από αυτές, το mobile ξεχωρίζει ως το κανάλι επικοινωνίας με τις περισσότερες δυνατότητες στόχευσης και διασύνδεσης του ηλεκτρονικού κόσμου με το φυσικό κατάστημα, αλλά και το μέσο με τα καλύτερα αποτελέσματα αποδοτικότητας διαφήμισης, σύμφωνα με τις μετρήσεις που παρουσιάστηκαν.
Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της ημερίδας, το συνολικό ύψος επένδυσης στο Programmatic Advertising φέτος θα είναι στο 20% της διαφημιστικής δαπάνης, καθώς οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι επενδύουν δυναμικά στο κανάλι του Programmatic και του mobile, το οποίο - κατά το τελευταίο εξάμηνο – έχει ποσοστό επισκεψιμότητας σε sites και apps που ξεπερνούν το 60% , ενώ και το m-commerce παρουσιάζει μεγάλη άνοδο και στην Ελλάδα, κυρίως σε υπηρεσίες εστίασης και μεταφορών / εισιτηρίων.
Το “5ο Mobile Marketing Event by Warply” ήταν η πέμπτη εκπαιδευτική ημερίδα που διοργανώνει η Warply, στο πλαίσιο «εκπαίδευσης» του κοινού πάνω στις νέες τεχνολογίες στο χώρο της διαφήμισης και του retail/commerce, με βασικό κανάλι το mobile. Οι ημερίδες είναι δωρεάν και απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων, διαφημιστές και developers.
Σχετικά με την Warply
Η Warply είναι η κορυφαία, ελληνική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, με εξειδίκευση στο Mobile Marketing και CRM και βραβευμένη ως η πιο “Innovative Mobile Company” για το 2015. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρέχοντας μέσω της μοναδικής πλατφόρμας “Warply Engage 2.0” υπηρεσίες διαφήμισης, CRM και πληρωμών σε συσκευές κινητών.
Στη Warply ανήκει και το “Warply Ad Network”, το μεγαλύτερο premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε Mobile Ads, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα και την Κύπρο, με πάνω από 80 mobile apps και mobile sites και με τεράστιο αναγνωστικό κοινό. Στο “Warply Ad Network“ περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλους: Αθηνόραμα, ANT1, Αττικές Εκδόσεις, Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, CNN Greece, D.P.G. Digital Media, Olive Media, Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, The TOC, κα.
Μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα της Warply στο blog και στους λογαριασμούς της Warply σε Twitter και Facebook.