Πολλοί νέοι επιλέγουν να περνούν χρόνο στο σπίτι από το να πραγματοποιούν εξόδους με την παρέα τους. 


Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη στην Αμερική διαπίστωσε ότι ένας αυξανόμενος αριθμός νεαρών ατόμων περνούν χρόνο στο σπίτι, σε ποσοστό περίπου 10% περισσότερο από ό,τι οι ίδιες ηλικιακές ομάδες το 2003. Σύμφωνα με τον συγγραφέα της μελέτης Patrick Sharkey, καθηγητή του Πρίνστον, δεν είναι μόνο η εργασία που έχουν μεταφερθεί στο σπίτι αλλά και οι δραστηριότητες που σχετίζονται με την εκπαίδευση, τις σχέσεις και, το μαντέψατε, το φαγητό και το ποτό.

«Είναι μια δραματική αλλαγή στην καθημερινή μας ζωή», είχε πει ο ερευνητής στο παρελθόν, στους New York Times. «Σχεδόν κάθε μέρος της ζωής μας είναι πιο πιθανό να διαδραματίζεται στο σπίτι».

Κάποιοι εικοσάρηδες αφού ξεπέρασαν τη νόμιμη ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ κατά τη διάρκεια του lockdown της πανδημίας COVID-19 - που ονομάστηκαν «η γενιά του homebody» και προφανώς δεν ξέρουν τι είναι «happy hour» - έχουν συνηθίσει σ' ένα χαλαρό βράδυ Σαββάτου μέσα και όχι έξω.

Αντί να κάνουν μεγάλες εξόδους σε κλαμπ με πολύ κόσμο, οργανώνουν χαλαρές συγκεντρώσεις στις αυλές τους ή δείπνα στα σαλόνια τους. Τώρα, τα μπαρ έχουν γίνει πηγή κοινωνικού άγχους, γιατί "αναγκάζουν" τους ανθρώπους σε συναναστροφή με άλλους, αντί να παρέχουν ένα ασφαλές μέρος για να χαλάρωση.

Σύμφωνα με τη Mara Stolzenbach, διευθύντρια στρατηγικής στην ερευνητική εταιρεία Gen Z dcdx, οι διαφορετικές προθέσεις των επισκεπτών στο μπαρ ενισχύουν τα αισθήματα «του άβολου και της αβεβαιότητας» που δημιούργησε ο COVID-19.

Όσοι βγαίνουν μπορεί να βρίσκονται σε κάποιον χώρο για να δουν φίλους, να συναναστρέφονται με άλλους ως singles ή να πίνουν μόνοι - οι πιθανότητες είναι ατελείωτες και ένας Gen Z, φοβάται ότι θα παρερμηνεύσει τα διάφορα κοινωνικά στοιχεία.

Νωρίτερα αυτό το έτος, σημειώθηκε μια τεράστια αύξηση 148% στις αναζητήσεις για «δείπνο», καθώς η λεγόμενη μοναχική γενιά πυροδοτεί μια έκρηξη στο δείπνο, η οποία επίσης μειώνει το κόστος της κοινωνικοποίησης, ανέφερε το Fox News. Ορισμένα μπαρ και εστιατόρια μάλιστα προσπαθούν να αναδημιουργήσουν την ίδια άνεση στο σπίτι με την οποία είναι τόσο εξοικειωμένη η Gen Z.

Τέλος, η τεχνολογία που δίνει τη δυνατότητα για ψηφιακή κοινωνικοποίηση και το άγχους που βρίσκεται σε άνοδο μεταξύ των Gen Zers, μπορεί να κάνει τον προγραμματισμό μιας νυχτερινής εξόδου ανυπέρβλητο κατόρθωμα για τους εκπροσώπους της γενιάς.