«Να ολοκληρωθεί η πρακτική μας άσκηση χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η συνάφεια με την ειδική αγωγή»


Εξώδικη επιστολή- διαμαρτυρία  αποστείλαμε στην υπουργό Παιδείας 262 μεταπτυχιακοί φοιτητές του κοινού ΠΜΣ «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» των πανεπιστημίων Πατρών και Λευκωσίας, ζητώντας την άμεση συμπερίληψη μας στην απόφαση 28630/Ζ1, όπως αυτήν ορίζεται από το ΦΕΚ 993/Β/12-3-2021.

Σύμφωνα με την εν λόγω απόφαση, οι φοιτητές των μεταπτυχιακών προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής και Σχολικής Ψυχολογίας, που ανήκουν στα δύο προηγούμενα από το δικό μας εξάμηνα (Εαρινό Εξάμηνο 2020 και Χειμερινό Εξάμηνο 2020), μπορούν να ολοκληρώσουν την πρακτική τους άσκηση εκτός δομών, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η  συνάφεια με την ειδική αγωγή. Αν δε λυθεί άμεσα το πρόβλημά μας, δε θα καταφέρουμε να καταθέσουμε το μεταπτυχιακό μας δίπλωμα ως προσόν, ώστε να ενταχθούμε στους κύριους πίνακες ΕΑΕ του 2022, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίσουμε την σφόδρα πιθανή αρνητική εξέλιξη της ανεργίας και της μη απασχόλησής μας στο αντικείμενο της ΕΑΕ. 
Η ίδια η υπουργός, όπως και ο υφυπουργός, κ. Συρίγος, έχουν διαβεβαιώσει πολλές φορές ότι πρόθεση του υπουργείου είναι να μη χαθούν τα ακαδημαϊκά εξάμηνα. Παρόλα αυτά, έχοντας πλέον φτάσει μιαν ανάσα από το Πάσχα, ο κίνδυνος να συμβεί κάτι τέτοιο είναι παραπάνω από αισθητός.  Θέλουμε να ολοκληρώσουμε τις σπουδές μας, για τις οποίες πέραν της οικονομικής επιβάρυνσης, έχουμε καταβάλει τεράστια προσπάθεια, θυσίες και κόπο,  άμεσα και εντός του τρέχοντος εξαμήνου. 

Ως εκ τούτου, ζητούμε την άμεση συμπερίληψή μας στην Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 28630/Ζ1/2021 δημοσιευμένη στο ΦΕΚ 993/Β/12-3-2021 γιατί, ακόμα και αν επιτρέπει μετά το Πάσχα η δια ζώσης πρακτική, ο χρόνος δεν επαρκεί για την περάτωση της πρακτικής για τους περισσότερους από εμάς. Το εξώδικο έχει παραδοθεί στο ΥΠΑΙΘ  την 5η Απριλίου 2021 και ακόμα δεν έχουμε λάβει κάποια απάντηση. Επίσης, για το θέμα της πρακτικής μας άσκησης έχουν τεθεί ερωτήσεις στην βουλή, οι οποίες, επίσης, έμειναν αναπάντητες.

Με εκτίμηση,

Οι 262 μεταπτυχιακοί φοιτητές του Εαρινού Εξαμήνου του κοινού ΠΜΣ «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» των πανεπιστημίων Πατρών και Λευκωσίας.